lördag 27 juni 2009

SAKNAR!

Jag och Frida vår första dag när vi flyttade tillbaka till älskade Santa Monica februari 2007. Ikväll har jag verkligen tänkt på USA. Pratade med världens bästa roomie Frida på Skype i 2 timmar och ville liksom krypa igenom datorn in till henne och bort till Los Angeles! Ibland kan jag verkligen få vågor av jobbig saknad som bara kommer över mig. Lite så har det varit den här veckan, jag saknar verkligen mycket med mitt liv i L.A. Jag saknar att ha Frida nära och ligga i sängarna och tokskratta! Funderar över när jag ska kunna ta mig dit igen... jag vill ju så gärna men samtidigt vet jag att det kommer bli jobbigt eftersom det var så otroligt jobbigt att åka därifrån förra året. Helt klart en av de jobbigaste stunderna i mitt liv och ingen kan förstå som inte haft den känslan. Gav jag upp min dröm eller vad gjorde jag egentligen? Hur som helst så har jag det bra här hemma nu, sommaren är också mycket bra, men jag ÄLSKAR ju USA och längtar dit :) För två år sedan åkte jag och Frida till Michael Jacksons ranch och på bilden leker vi crazy fans utanför grinden i hopp om att få bli insläppta. Det blev vi inte. Men Michael, som inte ens var där då, kände nog att vi var där och drog en egen moonwalk på hans mark!
Saknar dig bruden!!!!

Inga kommentarer: