torsdag 4 juni 2009

Händelserik torsdag!

Jag, Emma K, Emma H, Johanna, Lisa och Lottie gick hem till mig efter skolan och åt tacos, drack vin och cocktails (men inte jag som kör vit månad nu) och pratade en massa! Vi har inte hunnit sitta ner och snacka annat än projekt, festplanering och annan planering senaste tiden så det var dags att koppla bort skolan ett tag och bara skvallra lite. Fina brudar!
TACK för att ni finns!
Var på lunch med Uppdragsgivaren idag och det gick strålande! Vill verkligen inte ta "sommarlov" utan vill bara köra igång med projektet NU NU NU! Men det kommer minst sagt bli en spännande höst, ser fram emot den! Var tvungen att logga in och kolla min placering från loppet igår... sprang in på plats 31, av drygt 2 000 startande. Helt okej insats :) Fick lite mersmak av lopp nu men tror fortfarande inte att milen är min grej. Känner att jag skulle behöva lite teknikträning då. Anyone? Hur som helst, nu får jag nåt att slå nästa år!

Inga kommentarer: