måndag 1 juni 2009

Vår Ruset i solnedgången!

Helt perfa väder för Vår Ruset ikväll! Jag mötte upp Lottie och My och tillsammans med tre andra donnor från bl.a Team 13 sprang vi bland alla brudar. Det är trångt och lite hetsigt men väldigt kul och i ett väder som detta orkar man ju ALLT känns det som :)
My, jag och Lottie innan starten...
...och efter målgången tillsammans med Therese. Snygga medaljer, haha!
Är man en grupp får man ju en stor picknick-korg så den mumsade vi i oss efteråt!
Jag med min eminenta löparcoach, hejarklack och stilikon i ett - Peter Siepen! :)
Gratis massage tackade jag och Lottie inte nej till. Ömma axlar och ryggar kan alltid behöva knådas lite!
Tipsar verkligen om Vår Ruset för det är så trevligt arrangerat! Är hyfsat nöjd med loppet, sprang med fruktansvärda skavsår så det var AJ AJ AJ, men kom ändå i mål på 27.10 min och då var det ju även stilla i början kan man lugnt säga. På onsdag är det nytt lopp, då tillsammans med mitt jobb. Trevligt! Blodomloppet är det då...
Imorrn bitti ska jag och Lottie simma igen, Marie tack för peppning det behövs! Svarar på ditt mail snart :) KRAM!

Inga kommentarer: