måndag 15 juni 2009

Lakers vann NBA!

Inatt vann L.A. Lakers NBA! Önskar att jag får uppleva det live nån gång, det kommer jag nog få göra :) HÄR kan den som vill se lite video från matchen, Kobe ägde och gjorde 30 poäng! GRYM spelare! Jag sitter på skolan och jobbar med projektet. Nu har vi lunch och sen blir det Idéutveckling. Kul även om alla är ganska taggade på sommarlov nu... lov blir det inte, börjar jobba ikväll och sen får jag en vecka semester 20 juli. Den veckan ska jag NJUTA! Känns helt ok med jobbet ändå, blir halva sommaren i Sundsvall och halva här nere. Förhoppningsvis blir det klart med en rolig grej denna vecka som kan leda till lite nytt i höst. Jag vill ha nya projekt, vill prestera mera och sätta tänderna i en ny utmaning! Men för tillfället är det första delen i TJEJKLASSIKERN som ligger i fokus. Antal träningar i öppet vatten hittills: 0. :) Lottie, det här kommer gå strålande! Jossan, håller verkligen med dig om allt vi snackade om igår! Ska det vara som det är liksom? :)

2 kommentarer:

tobias sa...

go lakers!

nu får vi se till att ses snart. du fattas.

Josefin sa...

Nej det ska det inte. Men vi står ut ett litet tag bara för att vi är kärlekstörstande fina människor, hehe.

In the end - Their lost. Vi vet i alla fall om att vi är svaga på vissa punkter, nästa steg är bara att åtgärda :)

Kram fina vännen! (Inte hålla inne nu, vi jiddrar mera så blir allt bättre =))