torsdag 18 juni 2009

SOMMARLOV!

Idag var det SKOLAVSLUTNING på Idékraft! Känns konstig att jag redan gått en termin, en lång sådan, men nu ser jag verkligen fram emot hösten som kommer bli tuff och spännande med nya projektet. Men först en sommar....utan så mycket lov. En veckas semester på Gotland blir det och gissa om jag ska njuta då! Innan vi slutade idag gjorde vi en liten marknadsundersökning på stan... vi gick runt och frågade folk om de har läst 18 MINUTER och vad de isf tycker om den... Som tur var sken solen och alla var glada och trevliga :)
Johanna, Lisa och Johanna var så duktiga! Chrisan ser busy ut :)
Sista jobbkvällen på ett tag nu... Har varit ganska tuffa dagar så det var skönt att logga ut efter ikväll. Nu blir det ett annat clearing två veckor innan jag är tillbaka på 3480!
När jag kom hem från jobbet tänkte jag börja packa och plocka undan lite här hemma... Men det var bara att glömma när Per bönade och bad om sällskap och mat :) Jag hade ändå tänkt att ta en promenad först så jag gick och mötte upp en lycklig Per på ICA Luthagen och vi handlade baguetter och juice. Mums! Låg i hans säng och såg två avsnitt Sienfield sen som en mycket roligare avslutning på vårterminen än att packa. Per, you are a star! Men jag vet ingen som äter som du :) När jag vandrade hem nyss så hade Konserthuset samma färg som himlen, försökte fota men det gick sådär... För övrigt kommer min nya kamera snart, ska bli kul att fota med nåt bättre än mobilen framöver...
Imorgon har jag ett MISSION. Om jag skriver det här kanske det är större chans att jag utför det :) We'll see.. Nighty...

Inga kommentarer: