söndag 28 juni 2009

WAKEBOARD premiär!

Den här veckan har varit oslagbar! Över 25 grader varje dag och idag var det rekordvarmt. Vaknade vid 10 och åt frulle med brorsan i solen. Hjälpte Per ner med kanoten för han och mamma drog till deltat och paddlade. Sommarkänslorna kokade över i mig! Jag åkte ut till Mary och Kalle på Alnö, de har ett helt underbart hus precis vid vattnet och det är inte för inte som man blir grön av avund dessa dagar. Jag vill också bo vid havet! Som tur är tycker dom om besök så jag hängde där hela dagen med Tillan, Malin och Jens. Mycket trevligt och den här synen kan jag ju klara av flera gånger i sommar.....
Vad mer behöver man för att sommardagen ska bli komplett? Jordgubbar, vindruvor, skvaller och wake :) 3 stycken för att vara exakt! Jag åkte bara på en, den i mitten med mina grymma bindningar!
1a åket för året är alltid 1a åket och det kändes ju. Balansen och benen var lite skakiga och vattnet var inte spegelblankt utan det gick lite sjöbris. Men gud så kul det var! och jag bara njöt! LIVET LEKER!!!!!!!!!
CHRIS♥HAVET Efter en trevlig familjemiddag ikväll med alla syskonen och sötisarna Oliver och Elliot tog jag, Jocke och Linnea med oss Casper och åkte ner till Petersvik för ett kvällsdopp. ÖVERLÄGSET! Varmt och skönt och välbehövligt, Casper ville inte sluta bada....
...och jag kunde inte sluta njuta! Skulle inte vilja vara någon annanstans i världen just nu. Tog en skogspromenad innan jag gick in nu bara för att suga i mig det sista av veckan. Imorgon är det jobb igen men det tänker vi inte på nu :) Ser fram emot en ny härligt varm vecka med roliga kvällar!
Sundsvall är så vackert en sån här kväll!

Inga kommentarer: