fredag 13 juli 2007

2h till en helg som varar en dag

Dagen började tröttsamt, hade huvudvärk när jag vaknade och tror att det beror på pizza för sent igår kväll. Men när jag kom till jobbet blev det bättre och dagen har gått bra. 2h kvar tills jag får gå hem! Ska troligtvis till Malin och se film med henne och Hedvig ikväll. Mysigt att bara ta det lugnt. Lovade att jobba på söndag också så nu mina vänner är jag ledig nästa fredag när ni kommer! Härligt! Jag vet att Sara jobbar då men Josse du kanske vill komma tidigt? Och My du är väl ledig ;-) And how about you, Spegelfjollan?? Det är så synd att inte Fia kan vara med, vi kommer sakna dig men önskar dig lycka till på handbollscupen! Idag är det fredagen den 13:e men jag är inte vidskeplig så jag bryr mig inte. =) Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa min kära Johanna som jag inte sett sedan innan jul förra året. Vi tränade tillsammans på SATS i höstas och hade många trevliga pratstunder. Hon har bott i San Diego bland annat =) Nu jobbar hon hårt i Stockholm och jag saknar henne väldigt mycket! Så jag ser framemot en lördagsdejt! Har alldeles för tighta jeans på mig så jag borde inte äta godis till filmen ikväll...puh! Ha en skön fredageftermiddag!

2 kommentarer:

Josefin sa...

Hehe, jo jag märkte det Chris att du var riktigt trött imorse. Du mötte mig nämligen med cykeln men såg mig inte. Typ 2 meter bort. HAHAHA. Ska göra mitt bästa för att orka nästa helg, får knapra koffeintabletter, eller har ngn något starkare? Jag är öppen för förslag. Hörde att vi ses imorgon vid tre-tiden? Supers. Kram på dig!

Josefin sa...

Och du. Pizzakoma är INGET att leka med. Hua.