måndag 9 juli 2007

Early morning, she wakes up...

Zzzz...klockan är 7.30 och jag skulle ta en liten joggingtur men icke...det regnar så då blir det inget av det!

Kom hem från Sundsvall igår kväll, åkte Ybuss och det gick väl ok. Helgen blev lång, ons-sön och hur skön som helst. Torsdagen bjöd på varmaste dagen sedan jag kom från L.A. men annars var det regn regn och åter regn. Funderade ett tag om jag skulle gå en kväll på Gatufesten men när vädret inte blev bättre skippade jag det! Jag hängde med Eddie en del och i lördags gick vi in på Oscar nån timme men det var rätt värdelöst. För fulla människor och bara stök. Hade hellre kunnat stanna hemma med en bra film framför brasan. Nästa gång =)

Igår hjälpa Eddie mig med att fixa med datorn lite. Jag fick en massa bra musik av honom, remix-albums som gör mig danssugen...kunde knappt sitta stilla på bussen igår utan ville bara upp och dansa lite där i mittgången....hehe. Fast Fia tyckte att jag skulle ta buss-mikrofonen och göra en presentation av mig själv för att se om någon nappade, haha...

Snart dags för jobb igen, ser fram emot imorrn då jag slutar kl.15.15 och kanske hinner med lite after work. Sedan på onsdag ska jag ha reunion med barndomsvänner som jag inte sett på 5-12 år. Otroligt vad Facebook kan göra för min generation....=)
Bilder från helgen.....
Jag och lillebror.... Oliver, min brorsson....oemotståndlig =)

Ljungans ljuvliga miljö...

Surf Björkön (dock inte jag på bilden,hehe)


En skäggig Eddie...

Inga kommentarer: