onsdag 18 juli 2007

Hej, jag vill spärra mitt VISA kort

Det känns som att jag har spärrat VISA kort hela dagen. Kan ni sluta tappa bort era kort!? Kom hem från jobbet nu och är helt slut och vill inte alls sitta här framför datorn eftersom jag gjort det hela dagen. Men min iPod måste laddas och jag försöker komma undan att tvätta ikväll. Suck va jobbigt när tvättstugan ligger 100m bort i ett annat hus. Så har jag aldrig haft det förrut och det gör att man skjuter upp tvätten tills man får använda de där trosorna man lagt längst under och helst inte tar på dig för att dom antingen skaver, är fula eller bara helt omatchande till bh:n (som i mitt fall). Dagen har ändå gått bra även om jag suttit mycket och funderat hit och dit på framtiden och vilka val jag ska göra och kanske inte varit superglad hela dagen. Många tankar som snurrar i mitt huvud och jag gruvar mig för en hel del som komma skall. En dag kvar att jobba sen får jag tre dagar helg och då kommer mina älskade vänner hit!

Inga kommentarer: