söndag 15 juli 2007

Diggelo diggeley....


Mina skor!
Jag älskar skor. Men nu kan till och med jag erkänna att jag har för många. Detta är inte ens alla, bara de jag hade här hemma. Hjälp! Det blir så verkligt när man ställer upp dem såhär, haha!
Nog för att jag ska ha en sko-garderob sen när jag får ett eget hem, men nu???? Hallå vad tänker jag med??? Är det tänkt att jag ska släpa med alla till USA, eller? Det är omöjligt.

Bilden skrämmer mig lite, men samtidigt kan jag inte göra mig av med några. Måste skaffa fler vänner med strl 38-39 helt enkelt. Någon frivillig som vill låna några?
Ja, men en fin bild är det =) Nu lunch och sen bär det av till Nordea för att jobba.

En dag i framtiden ska jag ha en sån där snygg sko-garderob som hon har i filmen "In her shoes". Love it!

2 kommentarer:

Josefin sa...

jag gråter =( underbara skor, fel storlek för mig hihi

My sa...

Mmm...jag är inte heller så glad att jag har för små fötter. Men chris, du kanske har nåt trevligt linne jag kan få låna till helgen =)