torsdag 12 juli 2007

Pizza-koma

Åt en pizza på Luthagen's med Sanna som sällskap. Mycket gott men varför kan jag inte äta en halv så man fortfarande kan andas efteråt?! Jag är sjukt mätt och vill inte ens lägga mig i sängen med risk för att få upp pizzan i halsen då... Måste vänta en stund innan jag lägger mig. Sanna hade varit på valpkurs med sin Olga och jag skrattade åt hennes berättelse om hur olydig Olga är. Men du har iallafall en valp Sanna, jag vill också ha!!!!!!!!!! Har varit trött hela dagen på jobbet men blev piggare när jag ringde till BJ och de hade hittat min cykelnyckel som jag tappade igår. Den föll ur väskan och när jag skulle ta cykeln hem så var den borta. En inte så glad Chris fick promenera hem ensam mitt i natten. Tur att det är ljust! Imorgon är det fredag och jag jobbar till sex och sen kanske det blir en film eller nåt. Tipsa mig om en bra film!

Inga kommentarer: