onsdag 25 juli 2007

Promenad-dag

Eftersom min cykel inte har ett framhjul så får jag numera gå överallt. Det tar 35min till jobbet och 20min till stan. Tid som jag gärna inte lägger på att gå...jag vill komma fram fort. Jag saknar min cykel, ska se om jag kan fixa den i helgen. För nu går jag alldeles för mycket. Dessutom har jag skavsår, igen. Aj aj, mina jäkla fötter! Var hos Sanna och Oskar nyss och hämtade nycklar till förrådet där jag fortfarande har mina grejer. Dom bor så fint ihop och är så söta tillsammans. Jag fick dessutom en present från Oskars mamma (?)...ett par söta stickade båt-strumpor (ni vet sådana man har istället för tofflor)...varma och gosiga för mina stackars kalla fötter. Till och med i California kommer de värma gott! Jobbet var segt idag. Tråkiga kunder och dålig försäljning. Piss! Ny dag imorrn och After work på kvällen, alltid trevligt! Tror alla på jobbet ser det som veckans höjdpunkt, hehe. I allafall PG-folket. Ja, vi ingår i olika kategorier på jobbet och det är många förkortningar av olika slag, till exempel PS, POOL, PG, PLUS, PBM osv. Nu väntar sängen och lite dagboksskrivande innan jag somnar. Måste anteckna lite tankar...bra sätt att få en att sova gott sen, slippa ligga och fundera på saker om man redan skrivit ner det. Sov så gott alles! =)

Inga kommentarer: