måndag 23 juli 2007

Morgonstund har guld i mun

Tog en härlig promenad med Marie nu på morgonen. Jobbar till kl.22 ikväll så jag behövde komma ut och få lite luft nu innan man ska stänga in sig! Lyckades hinna med att pumpa min cykel också...allt för att ena hjulet 5 min senare EXPLODERADE!!! PANG sa det och där stod jag med trasigt framhjul. Irriterande! Så nu får jag helt enkelt promenera till jobbet också. Ja ja...jag har otur med cyklar så är det bara. Hyrde film och köpte lite gotta till mig själv igår. Låg i sängen och tittade på "Candy" med Heath Ledger, ett drama om livet som heroinmissbrukare och desperationen att komma ur ett sånt missbruk. Hemsk men ändå en sevärd film tyckte jag! Känner mig pigg och glad och det ska nog gå bra att jobba idag. Har sista besöket hos tandregleringen kl.15 också så då får man en liten pause! Solen skiner och det är sommar!!!!!!

Inga kommentarer: