torsdag 26 juli 2007

Torsdagslugnet


Kvällens After work på GH, kanske den sista i sommar eftersom vi testat alla sommar-nationer nu och folk har snart jobbat färdigt! Kul har det varit!

Har hyrt film, "Dreamgirls", och köpt en påse godis. Ska krypa ner i sängen med min iBook i knät och bara....se film och äta godis =)

Jobbet gick bättre idag, kanske för att solen sken och jag fick sola på lunchen och massage på rasten! Härligt!
Efter jobbet skulle jag bara döda en timma på stan för att sen möta upp kollegorna på GH Nation för lite After work. Lättare sagt än gjort...jag gick in på Vero Moda där dom har 50% på hela butiken. Kände att jag kunde unna mig nåt för födelsedagspengarna så jag kom ut med en kjol, en tunika, en tröja/klänning och ett skärp. För totalt 480:-!!!!!!! I LIKE!

After worken var trevlig som vanligt, jag åt morots/citrus soppa som var ljuvlig. Tyvärr blåste det en del så vi var lite frusna och gav upp redan kl.20.30. Därför blir det filmkväll för mig!

Imorrn är det fredag och jag slutar 13.45. Marie's sista dag på jobbet innan hon börjar på St:Eriksplan i Sthlm som rådgivare. Kul! Jag önskar henne massa lycka till och kommer sakna henne de två veckor som jag har kvar här!

Imorrn kväll blir det middag med Lotta och Tove som jag inte sett på ett bra tag. Ska bli mysigt!

Näe ni, nu väntar min godispåse...mums mums...

Inga kommentarer: