lördag 28 juli 2007

Morgonstund har INTE guld i mun

Bläääääää va snuskig jag känner mig! Drack tre äckliga Fisherman's friend-shots igår som inte direkt höll mig på den bana jag ville ta för kvällen! Chris blev full och Lotta och Tove blev också fulla. Som vi sa innan på middagen så är det nåt fel med BJ, man kan inte gå dit städad! Uscha. Men kul hade vi och jag snackade en jäkla massa med folk. Trevligt då, hoppas dom tyckte detsamma! Vaknade för sent, skulle ju upp och tvätta imorse och gå promenad men icke. Nu sitter jag här som ett kolli och funderar på att ta en bok och lägga mig eller orka tvätta? Och linserna sov jag tydligen med för jag SER...hmm....bra Chris. Kan ju hoppas att det är såhär det kommer kännas om några veckor när jag förhoppningsvis får operera bort mitt synfel. Bilder kommer men jag orkar inte stoppa in USB kabeln i USB uttaget på datorn. Det är illa nu mina vänner! Går nog ner på stan. Tove ringde och hade haft magkramper hela natten, stackarn. Det är vidrigt och det kan inte bero på alkoholen enbart. Lotta skulle upp på bröllop idag och där har jag inte hört ett ljud så jag bara hoppas att hon tog sig upp och iväg. Herregud, vad blev det av vår mysiga hemmakväll med lite rosé? Talanglöst.

1 kommentar:

Anonym sa...

är det sant?! jag och min tjej ska ta en roadtripp från Seattle till Los Angeles nästa höst, hoppas du bor kvar då. :P