måndag 16 juli 2007

Klockan är 20.44

...och jag svettas! Det är så det ska vara på sommaren, hett och härligt! En underbar dag som jag tillbringat inne på Nordea framför datorn (suck!). Det är tur att det finns sånna som mig som vill utföra era bankärenden även under semester-tider. Jajamen. Och betalt får jag också, som tur är. Annars skulle man ju vägra för såååå kul är det inte =) jodå, det funkar bra! Fick ett trevligt samtal tidigare idag som resulterar i besök om en stund. Berättar sen vem som tittade förbi....=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjabba Kerra! Svettas ja dte gjore jag igår på FRISKIS och SVETTIS passet på Norraberget! JAG KÄNDE MIG SÅ JÄVLA FUL. SVETTADES SOM EN GRIS ETT TAG OCH TRODDE FAAN JAG KOMMWER INTE ORKA DETTA..MEN ICKE!!! Jag tyckte det var alldeles för lätt...men i morse kunde jag knapt gå. vaderna....ajajaj... Är på jobbet nu och vill bara hem! Marcus har nog fått knätur led så vi får väl se hur det går med det.. På torsdag dra man till åhus...SUPA på fredagen! Kerra ska visa små flickorna hur man super! hahah Puss & Kram saknar dig min lilla böna.. JUST JA!! GUD FINNS...förresten... Marc Möller ska nämligen flytta...IDAG! puss // kerra