onsdag 18 juli 2007

Besök




Här äter Mia mesost som hon skär med osthyvel, nåt nytt för henne =)

Det var Mia från Madrid, som jag och Frida bodde med i USA, som kom förbi i måndags kväll. Hon har en svensk pojkvän så hon var på road trip i Sverige och shoppade i Stockholm på måndagen. Oscar, som bodde med hennes kille i L.A., var också med och honom känner jag ju också sen USA. Vi satt och snackade här i mitt kök, fikade och sen fick dom sova över. Intressant att lära känna folk på andra sidan jorden och sedan träffa dem här hemma! Det känns som att man har känt varann så mycket längre.

På fredag kommer ju Gino, Kalle och Peter som jag inte heller träffat i Sverige förrut. Det kommer nog kännas precis som när vi är i L.A. Kul!!!!

Jag & Marie på Bryggan

After work igår på Bryggan. Spöregn när jag cyklade dit men sen blev det uppehåll så vi satt ute hela kvällen. Mysigt ställe, trevlig stämning och bra sällskap gjorde att kvällen blev lyckad! Jossan (spegelfjollan) och jag skrattade rätt mycket under kvällen! Men inge partyparty utan klockan tolv cyklade jag hem för att orka upp nu och jobba!
Längtar verkligen till fredag när jag är LEDIG!

Ha en bra dag mina vänner, solen lyser på oss!

Inga kommentarer: