fredag 13 juli 2007

Om ändå tiden räckte till

John & Barbara Lochner June 2004 =)


Idag fick jag mail av min gamla värdfamilj i Jacksonville, Florida. De undrade om jag ville komma och hälsa på innan jag åker tillbaka till L.A. i augusti. För att underlätta skulle dom betala min biljett mellan Jax - L.A.! Det finns nog inga personer på denna jord som är mer omtänksamma och gulliga än John & Barbara Lochner. De har betytt så otroligt mycket för mig och jag önskar att jag en dag bara kan få ge någonting tillbaka. Okej, jag vet att mitt besök skulle uppskattas och att de skulle se det som något roligt att få bjuda dit mig. Men ändå, mitt samvete säger att dessa två har redan gjort tillräckligt för mig sedan vi träffades år 2000.
Jag ska inte åka dit denna gång men önskar verkligen att jag har tid/råd att åka och hälsa på om inte alltför länge. Det är så mycket man vill göra!
Senast var sommaren 2004 när jag och Eddie var där. Då fick vi låna deras nya pick-up truck bland annat och köra runt i Florida. Som sagt, otroliga männsikor!
I love you guys!


Här äter jag frukost vid deras pool och står framför deras fina hus....

2 kommentarer:

Josefin sa...

Men de klart att dom vill träffa världens sötaste Chriiis hallåååå. Jag längtar sjukt mycke till fredag! Vet inte när jag kommer men de blir inte sent iaf hihi. SES SNAAAART KRAAAM

Anonym sa...

Åååå världens sötaste familj, du måste ju hälsa på dom =) ses mycket snart hihi PUSS