tisdag 26 februari 2008

585 dollar...

...ska UPS ha för att skicka hem 15kg kläder och böcker. Det kan dom GLÖMMA! Jag håller alltså på att undersöka hur jag ska få hem alla mina saker. Jag har en del om vi säger så och vill helst ha med så mycket som det går även om jag räknat med att slänga en del. För 130 dollar får jag ta med 20kg extra på flyget så det får nog bli det. Kommer få slänga och ge bort saker och tyvärr inte få med alla böcker jag betalat MULTUM för och helst skulle vilja ha kvar. Men sånt är livet och just för tillfället känner jag att jag inte kunde bry mig mindre om materiella saker... allt sånt går att köpa för pengar och de finaste minnena härifrån har jag inom mig ändå och det är helt gratis att ta med överallt... och en tröja mer eller mindre gör mig inte lyckligare just nu direkt... Har för övrigt haft en riktig deppar-dag med Malin då vi har beklagat oss över ALLT som känns tungt i våra liv. Skönt att göra det på stranden i Malibu istället för hemma i sängen...och havet är som terapi för mig. Förstår inte hur jag ska överleva utan det....:-( Får väl börja med yoga eller nåt istället...

3 kommentarer:

Josie1 sa...

Jag ska göra allt för att få med mig stranden och havet hem till Sundsvall. Sen bygger vi upp vårat gym på stranden. Kanske ett hotel oxå ... eller varför inte bygga upp ett mini vegas på en gång ;)

Josefin sa...

Rolig liten bildsaga ;)

Jag instämmer fettotalt med Josse, MINIVEGAS IT IS! Så kom hem bums så vi kan börja planera :)

Men du jag kan ta lite grejer åt dig i april om du vill?

Puss å kram!

Anonym sa...

det finns hav i sverige!