måndag 11 februari 2008

Grammy Awards 2008

Vi hänger framför TVn och kollar på The Grammy's....liiiiite bättre än svensk schlager!
Tänk vad musik kan betyda och göra oss glada. Tänk om självaste King Of Pop kunde ta och komma ut på scenen och dra en truddilutt och ta några danssteg. Det vill vi se!!! Han om någon tillhör ju legenderna som presenterats under galan....och det vore så kul att få se just Michael nu när hans Thriller firar 25år också.
Jag mår illa av för mycket kladdkaka och en stor kopp te. Det var väl onödigt kan man tycka.....usch.
Idag har vi varit Hermosa och jag testade en kortare surfbräda. Vågorna var bättre än igår men jag kom aldrig upp för jag tappade balansen när vågorna var för "vassa". Så det blev mest paddlande och tappert försökande, men det var roligt och så underbart att få vara i vattnet. Vi såg delfiner idag också och jag önskar de ville komma och leka med mig =)
Gino har gjort något sensationellt idag också.....HAN HAR BADAT FÖR FÖRSTA GÅNGEN I CALI! (Killen har ju bara bott här ett år men det krävdes ett inköp av våtdräkt för att han skulle ta ett dopp,haha) Nu blir han min surfpolare en stund, lika mycket nybörjare som jag =)
Freddie fick några sköna vågor men hoppas nog på lite bättre i veckan. Jag hoppas mest på att lyckas stå upp på nån våg, då blir jag GLAD!
Jag, Josse, Sara & Katta badade förrut, både i bubbelpoolen och i vanliga poolen och det är inte helt fel att bo här kan jag säga. Om nu nån trodde det :-) Och eftersom jag är klar med skolan nu så har jag inte så jättemycket att göra tills den 4 mars så jag ska suga in varenda ögonblick. Jag vill helst gå ner till stranden varje dag, men vi får väl se....

1 kommentar:

Josefin sa...

Men hörru, det måste ju kännas som att gå på vattnet som Jesus? Att stå upp när man surfar alltså...Häftigt. Jag håller tummarna för dig :)

Pappa tycker absolut vi ska köra på vår gymidé, på riktigt. Han tror stenhårt på den. Jag med! Vi måste verkligen sätta oss ner och samtala...:) Och det där med sushi på gymmet...njae. Instämmer med fisklukt - ingen hit. Men gärna enklare café!

Kramusar!