torsdag 7 februari 2008

Swedish food court rules

Har varit ännu en sväng på IKEA och käkat köttbullar och köpt med mig Gifflar och Ballerinakex =) Viktigt! Hjälpte brudarna utan körkort att hyra bil och köra dit och fixa sängar m.m. Kan ju vara bra för dom att ha sina egna madrasser och lådor. Nu har de flyttat in lite mer på riktigt. Och jag har fått köra bil som jag saknat SÅ! Tidigare idag tog vi en skön och lång cykeltur längs stranden bort mot El Segundo och hela vägen till Manhattan Beach. Där la vi oss ner en stund och tittade på surfare och lyssnade på vågorna. Mysigt. Sen började Josse och Sara frysa (kom de inte nyss från nollgradigt undrar jag?) så vi trampade hemåt. Skönt med frisk luft. Nu lockar bubbelpoolen men samtidigt behöver jag samla sömn. För imorrn kommer lillebror =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååå Chris, i helgen kan vi väl bada bubbelpoool =) jag vill jag vill jag vill PUSS

My sa...

Sjäälvklart ska du förla med och dansa. Du måste vara med när jag ska hålla i Patrics klass när han är borta, annars kommer jag aldrig våga.
Mys ordentligt med "familjen" =)
Puss

My sa...

Sjäälvklart ska du förla med och dansa. Du måste vara med när jag ska hålla i Patrics klass när han är borta, annars kommer jag aldrig våga.
Mys ordentligt med "familjen" =)
Puss

My sa...

haha...inte meningen att skicka två likadana kommentarer...segt internet så jag pepprade lite för mycket på send-knappen