onsdag 13 februari 2008

Hemma och byter om


Jag och Freddie kom nys shem från stranden. Det var inga bra vågor idag heller så jag surfade inte. Freddie testade sin bräda igen och fick några vågor men det var mest ligga och vänta där ute. Då är jag hellre på stranden och njuter i solen.
Tog en skön rensa-huvudet-promenad också med iPoden i mina öron, skönt. Är dock fortfarande lite bekymrad över vissa saker som känns lite jobbiga just nu. Tråkigt att det ska behöva vara så....


Här är en bild från när jag sprang igår, ser inte så illa ut va? =)


Nu ska vi in till Santa Monica och Freddie ska handla lite. Vi tänkte även ta en middag i solnedgången så det ser jag fram emot!

2 kommentarer:

Josefin sa...

Gaaaaaah, jag petar på dig och det liksom pyser till, så het är du som träffat Casanova-sångaren. Fräckt! :)

Du är så välkommen hit på fika! Bums när du kommer hem, låter som vi har mkt att planera du och jag. *roligt* Älskar nya projekt! Weeeeeeehooo :)

Kramusar!!!!!!!!!!!

Josefin sa...

Hörru...bekymra dig inte för mycket...Är klurigt det där.

Jag har ett tips till dig och Josse: Bestäm en tid, typ en halvtimme, då ni kan oroa/bekymra er så det står härliga till. Sedan tillåter ni er själva att vara fria från tankarna :)