onsdag 13 februari 2008

Ny titel

Freddie går numera under namnet "Mr Shopoholic". Han är ju i världsklass lillebror, precis som sin syster, när det gäller shoppingen. KUL att äntligen ha nån sån kille på besök, inte som Per direkt...haha ;-)
Freddie gick loss och fyndade allt ifrån Levi's jeans för 27 dollar, t-shirts och en snygg ryggsäck. Allt inhandlades på 3rd Street och i olika surfbutiker. Jag köpte en t-shirt med "Santa Monica" på som jag tänkt göra länge (represent!). Den ska jag gå runt i på Nordea sen och tänka tillbaka på mitt liv här =) Palmer är det på den också, perfekt!
Vi käkade lite middag på Barney's dit jag tar alla mina besökare. Trevligt ställe med god mat.
Nu har Freddie nyss svept en "Rockstar energy drink" och jag en kopp te...han ska sitta uppe och skriva PM nu och jag ska sova. Imorrn ska jag till skolan och "säga upp mig" eller vad man ska kalla det. Se till att jag inte blir utkastad från landet innan den 4 mars (måste ju avsluta mitt visum nu när jag inte pluggar!). Det ska inte vara några problem hoppas jag.
Sen ska jag kanske vara med på Elaine's styrke-klass som Josse och Sara tar, bara det finns plats för mig i gymmet annars ska jag vara där som självutnämnd assisstent och gå runt och inspektera alla som lyfter fel eller för lätt :-) Kan bli kul!
Ska även vara med på Elaine's nästa klass "introduction to Kinesiology", den som jag så gärna ville stanna och ta. Nu låter hon mig vara med ändå tills jag åker hem, är hon inte för gullig min bästa lärare? Återkommer med info om vad det är för klass....
För er som inte sett det här ännu - DO IT!
Godnatt!

Inga kommentarer: