måndag 18 februari 2008

Tomhet

Jag har det lite jobbigt nu och orkar inte skriva några långa blogginlägg just nu så om ni vill veta vad vi gör här borta kan ni läsa Josse's och Sara's (tomteblosset) bloggar, länkar finns längre ner.
Ska lägga upp lite fina bilder bara så att mamma och pappa blir nöjda, men jag gör det imorrn. Vi har jobbat i kväll och det var för första gången ett judiskt mega-bröllop. Känns som att kärlek, romantik och massa gulliga tal är lite för mycket för mig just nu så jag ville mest bara få jobbet gjort och åka hem.
Och nu är jag hemma men kan ändå inte sova....
Mina två sista veckor här blir inte alls som jag hade tänkt mig och just nu vill jag bara att tiden ska gå om det nu är som man säger att den läker alla sår.
Freddie stannar en vecka till och jag tycker synd om honom som inte direkt får någon rolig syster med massa energi och glädje. Men jag försöker göra det bästa av hans tid här ändå och han har nog rätt kul med mina roomisar om inte annat.
Vi ses i Sverige den 5 mars!

1 kommentar:

Josefin sa...

Ta en dag i taget...och ha inte dåligt samvete, alla är vi ledsna och deppiga ibland! Utnyttja de andra istället och låt dem ta hand om dig och göra dig i alla fall lite gladare.

Och tänk så MYSIGT du kommer få det när du kommer hem, du och My kan dricka massor av te!!! Och så kan hon baka till dig :) Och så kan vi gå ut och dansa. Och planera gym. Och café. Shit, vi kommer få stressigt alltså...

Solkramar!!!