onsdag 20 februari 2008

Tisdag, eller?

Igår var det tydligen en "holiday" i USA...en sån där President's Day då man firar nån vit gammal gubbe som varit president nån gång i tiden....typ. Alla var lediga i allafall. Jag har ingen koll på vad det är för dag, tid på dagen, vilket datum det är eller hur många dagar jag har kvar här. Det mesta är luddigt och likadant och jag försöker bara få dagarna att gå och göra lite saker med brorsan. Han har letat vågor men inte hittat så många, idag var det kallt och han gör det så bra som kastar sig i havet med ett leende när en annan står och huttrar på stranden... Igår kväll var vi på NHL match mellan Kings och Phoenix så vi såg ju coacherna Gretzky och Uffe Samuelsson i båset (tyvärr inte på isen..). Coolt. Mikael Tellqvist stod i mål också och han var riktigt duktig. Phoenix vann med 4-0 och det bjöds på ett riktigt NHL slagsmål till Freddies stora förtjusning! Tog en promenad nyss och hämtade min MacBook som varit på lagning läääänge, så nu kan jag vara online lite mer igen. Skönt. Datorer är bra så länge de fungerar och nu vill jag inte ha mer strul tack. Hyrde två filmer på vägen hem som ska få mig att släppa alla jobbiga tankar ikväll. Köpte även med mig yoghurt så jag kan göra smoothies till mig och Freddie. Gott! Ska lägga upp bilder som jag lovat, måste bara sno dom från Freddies dator först...

Inga kommentarer: