lördag 9 februari 2008

Fredag med Freddie!




Freddies första dag här bjöd på en skön cykeltur till Manhattan där vi satte oss på stranden och tittade på surfarna i nån timme. Freddie hade väldigt svårt att hålla sig ur vattnet men eftersom han inte hunnit köpa ny våtdräkt så fick han hålla sig. Vi sprang in i några surfbutiker nere i Hermosa senare och där inhandlade han en ny Ripcurl-dräkt. Så imorgon tror jag inte han kommer befinna sig på torra land många minuter. Idag var det dessutom riktigt bra surf och väldigt varmt! Så imorrn ska vi surfa, jag kommer frysa fötterna av mig men i ska jag! =)
Vi handlade en god macka på Ralph's med ca 200g (!!!!) kalkonkött i som vi avnjöt i en park. I solnedgången cyklade vi sedan hemåt och Freddie stannade och tog lite bilder. Vackert som alltid. Lite kyligt dock så nu är det en kopp te som gäller.
Josse, Sara och killarna skulle gå på Jay Leno Show idag men de lyckades inte få biljetter så de skrev upp sig för nästa vecka istället och nu äter dom middag på Cheesecake och vi ska snart äta här hemma. Det är väldigt mysigt att ha brorsan här och få umgås med honom mer än bara en kväll. Idag kände jag mig som mamma när jag sprang in på Ralph's och köpte med frukt till stranden som jag sedan delade ut mellan oss, hahaha. Fruktstund liksom =)

1 kommentar:

Josefin sa...

Åh vad gulligt med fruktstund! Brorsor är det bästa som finns, familj och bästa vän i ett :)

Är du duktig på att surfa? Vi vill se bilder på er i vattnet!!! Puss :)