söndag 10 februari 2008

Söndag morgon

Sov till 10 nu, skönt! Solen skiner och vi ska väl käka frukost och sen åka till stranden hoppas jag. Kanske vågorna är lite bättre för mig idag, hoppas!!
Jag tänker på min Frida nu, hon är med Marcus för sista gången på lääänge för idag åker han till New Jersey för träning i 3 månader och sen ska han till Irak. Så de kommer inte att ses på drygt ett år och jag förstår att det måste vara så himla jäkla jobbigt. Och det är en svår situation eftersom det är hans jobb = han har inget val, men egentligen har han valt och han vill åka, men samtidigt vill han ju inte lämna Frida och det han har här. Men jag hoppas mest att tiden ska gå fort som den alltid gör så han snart är hemma igen och dom kan få fortsätta vara kära på hemmaplan och framförallt TILLSAMMANS. Och sen hoppas vi att en demokrat kammar hem valet och avslutar det där förbannade kriget pronto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, tänk vad livet kan förändras snabbt, det svänger verkligen i båda riktningarna nu för tiden.
Men bara man har sina vänner nära brukar det mesta ordna upp sig, eller iallafall kännas lite lättare.
Nu blir det grötfrukost mina vänner! =)

Inga kommentarer: