torsdag 21 februari 2008

Många varför

Det har gått en vecka men det känns som en månad. Varför? Varför går tiden så sakta när man är ledsen och mår dåligt? Och varför gör man så många dumma saker som att lyssna på musik som bara får en på ledsna tankar, kollar på mobilen 500 ggr i minuten, kollar mailen hela tiden och bara tänker de där tankarna man allra helst bara vill utplåna....? Varför gör man så det blir värre? Varför är det så mycket lättare att trösta någon annan än att bli tröstad själv? Varför förväntade jag mig någonting över huvudtaget? Jag satt 1,5h på Venice och kollade när Freddie surfade. Det gick bra idag för vågorna var bra och Freddie kom upp med ett leende på läpparna. Ska lägga in bilder sen. Jag satt där med min iPod och tyckte synd om mig själv... Ska verkligen försöka göra de här två sista helgerna roliga här borta, speciellt den här helgen. Jag vet ju inte när jag kommer kunna åka tillbaka hit igen. Men samtidigt har jag aldrig varit speciellt bra på att låtsas så det är lite svårt. Det är konstigt hur man kan känna sig ensam och nedstämd när man bor med 6st andra som ständigt livar upp och lever om....man tycker ju att det borde hjälpa.

Inga kommentarer: