söndag 3 februari 2008

Hollywood comeback!

Nu är jag hemma efter kvällens jobb tillsammans med Kalle och Gino, mina vanliga vapendragare. Ikväll jobbade vi på en privatfest på Sunset Blvd i Brentwood = flott flott flott! Vi hade fått en förvarning om husets storlek men kunde inte bli mer chockade ändå. Helt klart det snyggaste, mest välinredda, stilfulla och läckraste hus (eller vad man nu kallar det...) jag nånsin sett! Det går inte att beskriva, jag vet inte ens var jag ska börja...men om jag säger att det gått loss på ca 140 MILJONER KRONOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så kanske ni kan ana....? Näe förresten, det kan ni inte för ni har aldrig sett något liknande. INSANE. När det stod färdigbyggt blev det fotat av Home&Garden eller vad den där stora inredningstidningen nu heter...?! Där inne hade judarna en liten "get-together" och vi gick runt och serverade plockmat hela kvällen. Eller rättare sagt - vi stod mest och hängde i köket men då och då gick vi runt i huset med en bricka med något ätbart och såg till att de inte var hungriga. Soft jobb och soft stämning. 70 dollar för besväret, tack tack. Jag hade tänkt lägga upp bilder från igår för jag har hur många som helst för en gångs skull, men nu är jag så trött att jag måste sova. Kan i allafall berätta lite vad vi gjorde... Vi samlades här hemma för en god middag med grillspett, sallad och lasagne (som Carlos tog med sig som tack för att han fick komma, gulligt.) och en massa olika drinkar. Kalles special kom också fram lite senare...isglass-shots =) Vi lekte tokiga lekar som självklart spårade ur och resulterade i skratt och ännu mera tokerier. Klockan 22 skulle taxin komma och Kalle som skulle se till att den stod där informerade oss om att han inte riktigt hade en bra känsla angående detta nya taxibolag. Hmmmmm...... vi tjejer blev något skeptiska kan jag lova. Vi gillar INTE en massa krångel när vi ska ut och dansa och ha roligt. Helt plötsligt säger killarna att vi ska gå ut för taxin är äntligen här.... ....men det är ingen taxi..... ....det är en vit LIMO!!!!!!!!!!!! Bara i L.A. mina vänner =) Josse och Sara fick sig alltså ett rejält välkomnande i och med detta och alla vi andra var så överraskade och glada att vi bara började kramades allihopa. In i taxin, på med grym musik och upp med takluckan där man kan stoppa ut huvudet och skåla med andra bilar, hahaha... Väl inne i Hollywood skulle vi först prova att komma in på det nya inne-stället Villa, så vi stannar och kliver ut och vad händer då? Jo, ett gäng paparazzi-fotografer springer fram och börjar fota oss...dom trodde väl såklart det var nåt hotshot/VIP-sällskap och inte bara ett gäng galna svenskar som hade skrapat ihop till en limo kvällen till ära =) Jag skrattade så jag fick ont i magen åt hela situationen som jag förmodligen aldrig kommer uppleva igen i hela mitt liv. Men inte brydde fotograferna sig, de fortsatte att fota oss en stund när vi stod utanför klubben och jag försökte till och med få betalt...men icke! Tyvärr sa vakten åt oss, som så många gånger förr, att eftersom vi tjejer inte lämnar killarna utanför så kunde vi inte komma in denna gång. Typiskt. Så det var bara att ringa upp limon igen och åka till nästa ställe som blev Boulevard 3 där vi inte heller varit förrut. Där gled vi in på 3 röda och stället var riktigt snyggt. Stort och fräscht med coola detaljer och det bästa av allt - DANSARE på scenen. Vi fick se en riktigt cool show, sånt som man ALDRIG skulle få se i Sverige på krogen där alla super sig för fulla. Vi skålade och dansade hela kvällen och bilder kommer imorrn =) Hur kul som helst! Jag har inte varit ute i Hollywood sen innan jul så därför var det ju extra kul att det blev så lyckat igår. Josse och Sara dansade såklart mest av oss alla och jag tror inte det blir några problem att få med dom till Hollywood igen.....varje helg typ =) Hur kan man INTE älska att gå ut där är min fråga?

Inga kommentarer: