torsdag 28 februari 2008

Sista skoldagen - på riktigt

Jag på Santa Monica Beach igår när jag tog en promenad. Det var 26 grader varmt och jag fick världens godaste kaffedrink av Amy som gjorde mig sällskap och piggade upp mig lite...en iskall "Ultimate Extreme Mocha"...dvs med extra koffein och med malda, chokladöverdragna kaffeebönor i...Mmm delicious! (finns på The Coffee Bean)
Imorse åkte jag hemifrån oss till skolan kl.6.30 med Amy för att vara duktig...


...och ta mig an löparbanan! Det var strålande sol och helt underbart ute så det gjorde mig gott!

Tänk så mycket tiden på SMC har gett mig...

...här är jag svettig och trött efter några varv..

..då satte jag mig på läktaren och lyssnade på musik, funderade och tittade på friidrottarna som tränade.

Sen gick jag för att säga hejdå till Elaine, min favvolärare, och då drog hon med mig på hennes yoga-klass så jag fick stretcha och testa "chair exercises" som jag inte gjort tidigare. Det var sorgligt att säga hej då till henne och hennes sista ord var: "Chris, I have a good feeling that I will see you again! You're gonna come back" =)
Hon har varit min största inspirationskälla och jag hoppas att hon har rätt, på ett eller annat sätt!

1 kommentar:

Josie1 sa...

jag vill inte helllleeeer. stay with mee