fredag 18 april 2008

25 eller 55?

Jag bangade återigen och gick hem från After Worken när de andra var på partyhumör och ska ut och shaka hela natten lång. Tröttmössan är jag känd för nu. Tog mig en tallrik fil till fika nu och har fixat lite grann inför imorgon. Jag åker till Stockholm för att umgås med Naja och höra rapport från Cali och Vancouver. Kul! (men jag är fortfarande sur för att WC utbildningen inte blev av....) Söt som Naja är shoppade hon det här till mig i USA så mitt nyfriserade hår kan lukta som godis =) Henriette och jag hade en mysig stund ikväll, jag köpte med blåbärsmuffins som vi mumsade på medans slingorna verkade och vi hann även med en massa snack om framtida affärsplaner (för hennes del) och familj. Hennes mage växer så det knakar och bebisen är beräknad till den 25 juli, alltså dagen efter min födelsedag, spännande! Jobbet gick ok idag, mycket på grund av att solen sken utanför och jag & Jocke tog en lunchdejt på Santorini där vi satt ute på terassen nere vid ån. Första gången på uteservering denna vår! Det tar sig i det här lilla landet =) Sen skulle jag fixa klart mitt sommarschema men det tog en evighet för programmet strulade och jag kunde inte riktigt tänka hur jag vill jobba hela sommaren. Men jag tror jag fick till det hyfsat i allafall - lite dagar, lite kvällar och några nätter. Blir säkert bra, jobba ska man ju hur som helst så det känns som att det kvittar detta år då jag inte ska vara ledig nåt i sommar.... Nu ska jag packa klart, se ett avsnitt Entourage och sen sova en stund. Hoppas på SOL imorrn igen! Inte bara för att min storebror Fredrik fyller 28 år =)

Inga kommentarer: