tisdag 8 april 2008

En ny favorit...

HÄR kan ni lyssna på en mysig tjej som sjunger och skriver vacker musik! Perfekt att bara lyssna på i bakgrunden medan man pysslar med annat kanske?! Jag brukar ha på hennes låtar på morgonen och bara sitta en extra stund med min frukostgröt och fundera lite. Nu efter helgen ser ju mitt rum betydligt finare ut också så jag tänder gärna några ljus och myser för mig själv. Det kommer både glada och ledsamma tankar men hur det än är ska jag försöka fokusera på det som är viktigt i livet - att jag är frisk och välmående. Allt annat brukar ju lösa sig så småningom. Tack för att det är så många som gör så mycket för mig och som visar att efter regn kommer solsken...=) Ikväll hann jag med ett gympass och det var kul trots fullt gym! Nu verkar vintern vara tillbaka så jag ska ta och krypa ner i sängen och somna gott. Drömma mig bort lite....;-) U know where! Puss!

Inga kommentarer: