söndag 13 april 2008

Bilder från förra helgen!

Lyckades spåra mina försvunna bilder från förra helgen så här kommer några...

Sanna's examensfest. Här med pappa Lasse som höll tal och gav en Europakarta till Sanna där hon fick sätta tre kartnålar dit hon ville åka =) Schysst present kan man säga!


Jag & mamsen skålar i champagne på Norrlands!

Oskar höll ett väldigt fint och annorlunda tal - uppe på stolen!

Det känns inte som att det var 6år sedan vi tog studenten! Jag & Sanna har tagit olika vägar i livet men det är så kul att vi ändå ses och har många minnen ihop. Nu ska hon in i vuxenvärlden på riktigt och vi får väl se när jag hamnar där....:-)

Ja, här var det faktiskt sol och fint i Uppsala, förra helgen...

...jag tog med mamma och syster på HUGOs där mamma även fann en pojkvän åt Nina (enligt henne själv då)

På kvällen slappade vi hos Freddie och Bert, här är Nina och Bert i vardagsrummet.

Kockarna i köket som fick till en utsökt middag!

Freddie steker lax som en riktig mästare!

Vet inte varför vi ser så stela ut här....mamma, syster, jag och Linnea.

Inga kommentarer: