torsdag 3 april 2008

H...H...H...Hockeyfrilla!!??



Nej då, inte på mig inte. Jag sitter och kollar på TIMRÅ matchen och vinner de inte ikväll så är dom ute. Lär bli så om jag ska tipsa!
Henriette tog sig an mitt barr ikväll, äntligen, och så skönt det var att få dra fingrarna genom ett nyklippt hår! TACK! Ni kanske inte ser så stor skillnad för jag toppade bara (fast mkt) men det känns så mycket bättre. Fräscht liksom. Fräsch som man vill vara. =)
Sen fick jag ju känna på Henriettes bebis-mage och såååå mysigt det var!! Hon var så fin, riktigt strålade och det ska bli så spännande att följa henne och bebisen i vår och sommar. Mysigt att ha bebisar i närheten sen och skönt att dom inte är mina. Haha.

Nu ska jag duka av och plocka undan inför finbesöket jag får imorgon. Då kommer mamma och syster. Jag och mamma ska på Sannas examensmiddag på Norrlands imorgon kväll och på lördag ska vi umgås med Freddie och Nina. Kan inte minnas sist vi fyra gjorde något ihop, eller jo det var nog en middag i Sundsvall innan Freddie åkte till Australien. Kul!

Idag fick jag även en trevlig festinbjudan av jobbet. En försommarkväll i maj blir det stor Nordea fest och det blir säkert väldigt skojsigt. det påminde mig om att jag måste sätta igång med planerandet för min 25-års fest i sommar. Dags att boka allt och bjuda mina vänner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nå???? Spill the beans woman!!!!

Anonym sa...

Det var jag, Frida, som ville att du skulle spilla bönorna. Förväntar mig ett mail..pronto.