söndag 6 april 2008

Fixardagen

Skulle lägga upp massa fina bilder från helgen men min dator valde att radera dom och på kameran finns dom inte kvar =( typiskt mig att klanta till det! Men men... Har fixat hela dagen här hemma sen mamma och syster åkte hem. TACK för en mysig helg, lugn och skön med god mat! Imorgon börjar en ny vecka och en jobbig sådan. Jag måste bestämma mig vad jag ska söka i höst, om jag ska plugga, och om jag ska flytta. Det känns tungt och jag blir ledsen när jag tänker på att det jag hade planerat och det som kanske fortfarande verkar bäst även är det som känns tyngst och jobbigast rent känslomässigt. Jag vet inte om jag orkar, om jag vill eller hur jag kommer att må så just nu skulle jag bara vilja att någon valde åt mig. Eller åtminstone skickade mig lite extra kraft som det krävs att bortse från vissa saker. Jag som tyckte att jag hade en så bra plan, varför kunde jag inte få genomföra den för? Det känns så himla orättvist ibland, som att när jag äntligen tagit ett stort och viktigt beslut och för en gångs skull börjat tro att det var det bästa så var det bara som att jag blev grundlurad på ALLA mina planer och känslor. Det är en så obeskrivlig och konstig känsla man har när man varit så säker på någonting och känt att något varit så rätt och när det sedan visat sig vara helt totalt åt andra hållet. Hur kommer man över känslan av att känna sig så lurad? Hur ska jag vara för att inte bli lurad igen? Det är många saker jag ångrar bittert och vissa saker får jag väl skylla mig själv för, men ändå...jag har väldigt svårt att lita på mina egna känslor nu märker jag och det är så typiskt att det är NU jag måste spela mina kort någorlunda rätt....
Ny vecka, nya tag!

1 kommentar:

Anonym sa...

giiiirl!! Du vet att jag varit med om same shit och att jag finns här!!! Känner du att du kan stressa ner till sthlm på tis tycker jag du ska hänga med på solna-öresundskraft (5e avgörande), brandon e med, från 122... hihi!! Annars ville jag bara påminna om GIH, tror hälsopedagog skulle passa bra inför ett eventuellt eget företag inom träning..... puss puss gumman!!!