fredag 4 april 2008

Dagens kund!!!!

Jag utsedde precis en tjej till dagens kund =) Nej, veckans kund!! Hon ringde nämligen från USA och ville ha en inloggningsdosa och när hon uppger adressen höll jag på att smälla av!!! Via Marina i Marina Del Rey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Där har ju jag och Frida bott förrförra sommaren!!!!!!!!! Åhhhhhhhhhhhhhh....jag som hade en annars dålig start på dagen med ingen frukost och huvudvärk blev genast på världens bästa humör och alldeles varm i kroppen!!!! Vi pratade länge om hur det är att bo i USA och hon tyckte nog jag var lite knäpp, men what the...! jag ska skriva under brevet till henne och säga att hon ska hälsa Starbucks =) Åhhhhhhh nu saknar jag ju Cali ännu mera!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mina kollegor tycker jag är störd men det skiter jag i! This made my day! Familjen, I love u!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar: