måndag 21 april 2008

Dragons till SM Final!!


Sundsvall Dragons gick äntligen till SM Final förra veckan!
Jag hoppas de får möta Solna för då ska jag åka och titta på någon match, det var alldeles för länge sen jag gick på basket och det saknar jag verkligen. Den roligaste sporten att kolla på!
Det går ju bra även för Lakers så jag hoppas att dom går hela vägen med.
Sen borde jag ju själv träna lite basket eftersom jag ska vara med i Sponsor-OS den 8 maj och spela för Nordea på Stadion i Sthlm =)

Ikväll hann jag både med en sväng till gymmet och sen en promenad med Jennie som jag pluggade med förrut. Så skönt med mycket motion och nu är jag laddad för en ny dag på jobbet. Ska bara dricka en kopp grönt te först, sen blir det sängen. Godnatt!

1 kommentar:

Josie1 sa...

Vi var tvugna att ha arbetstillstånd för att få jobba på Tao, lite frustrerande hehe. Jag blir i Gävle i sommar, börjar jobba så fort jag kommer hem, du är såå välkommen till Gävle så kan vi visa gävleborna hur man festar i Las Vegas haha. Saknar dig och önskar att vi alla var tillsammans ist för utspridda hela jäkla tiden. massa kramar