torsdag 17 april 2008

Latte + Entourage


Kom hem trött efter 10h jobb denna ljuvliga vårdag! Hann med en morgonpromenad imorse eftersom jag började sent och gick till Friskis och fixade träningskort. Bra!
Nu måste jag ta tag i träningen igen, har inte alls känt mig motiverad eller pigg nog förrän nu så det ska bli roligt att komma igång på nytt.
Tyvärr är utbildningen på WorldClass inställd i helgen, det såg jag ju verkligen fram emot men jag får hoppas den ges i höst istället och det var säkert meningen att jag inte skulle gå den nu...


Jag gjorde i ordning en stor latte och la mig i sängen och tittade på 2 avsnitt av Entourage nu. Behöver varva ner i lugn och ro efter jobbet så det är något som jag verkligen borde ta mig tid att göra varje kväll. Ganska ofattbart att man kan bli trött genom att sitta framför en datorn hela dagarna, men det är ju faktiskt så att man måste vara 100% koncentrerad hela tiden och ofta är det snabba beslut som behövs tas och lilla hjärnan blir trött av det märker jag.

Imorgon är det fredag och jag jobbar till 17:15 och sen ska jag träffa Henriette. Hon ska slinga mitt hår och vi ska umgås och säkert prata en massa. På lördag ska hon och Andreas ta reda på vilket kön deras lilla bebis har och det är ju så spännande!
Jag tycker faktiskt inte det är konstigt att man väljer att göra så, även om jag själv inte vet om jag skulle vilja veta i förväg, men det är ju upp till var och en och är båda föräldrarna överens spelar det ju ingen roll. Jag ska i allafall ge mig ut på en liten presentjakt sen när hon avslöjat vad det blir =)

På måndag flyger My & Patric till Portugal i två veckor, jag önskar dom en riktigt härlig semester med massa sol, träning och avkoppling! Jag blir alltså ensam hemma ett tag, men det är inte långt kvar till sista april då jag får finbesök!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ari Gold for prez!

Frida sa...

vem kommer sista april?