onsdag 16 april 2008

Taco dinner by myself

Tacos till middag satt finfint i kistan! Mums! Glömmer lätt hur gott det är men det är nog en absolut favorit alla kategorier. Det blir rester till lunch imorn också, mums! Patric körde street idag på sin klass och det var superkul! Saknar verkligen att gå på klasser och ta bra koreografi och höra GRYM musik. Det skulle jag lätt kunna göra varje kväll för humöret är på topp och jag tänker inte på några som helst bekymmer. Idag på jobbet skulle jag börja lägga mitt sommarschema och då ska jag alltså planera in hur jag vill jobba under juni, juli och augusti. Då slog det mig återigen att min sommar inte blev som jag tänkt och jag kände mig så nere och ensam för en stund. Tomt. Man kanske ska vara glad att man kan bestämma precis som man vill och inte behöva ta hänsyn till någon annan än sig själv. Men jag har uppenbarligen inte vant mig vid det än, jag tycker inte om att vara själv alla gånger eller att inte ha någon att planera efter åtminstone lite grann. Det är skittråkigt och jag saknar så mycket. Men jag kämpar på! Jag kommer alltså jobba hela sommaren, förutom några dagar när jag fyller år så jag kan åka hem och fira min dag med familjen. Jag kom på att jag inte varit i Sundsvall på 8 månader nu och jag har ingen resa planerad dit heller. Då jag väl åker dit kommer det komma många jobbiga känslor så jag väntar helst ett tag till. Nu ska jag se Entourage som jag inte orkade igår och sen ska jag sova gott inatt igen! Jossan, jag varnade ju dig för shoppningen och speciellt skorna...så varför släpade du med dig en massa dojor för? ;-) Lät som ni haft roliga första dagar i allafall, hoppas du fick en skön solstund idag! Puss!

Inga kommentarer: