tisdag 15 april 2008

Åsså var dom bara fyra kvar...

...men det gjorde inte så mycket för dom var lika bra ändå! =)


Jag & Emma i Hovet, för ganska exakt 10 år sen träffades vi för första gången utanför Globen!

Ahhhh!! Backstreet Boys!!!!!

Jag & Fia fick uppleva många roliga flashbacks till högstadiet under kvällen! Vi var helnöjda! =)
Är obeskrivligt trött efter gårdagen och det var ett under att jag pallade att jobba 10h idag. Men det gjorde jag =) Bestämde mig dock för att aldrig ha ett arbete då jag måste pendla varje dag. Inte min grej att ta tåg varje morgon.

Tack Emma & Fia för igår, det är alltid lika kul!
Konserten var riktigt bra, precis som alla andra gånger, och man undrar ju varje gång om detta var sista gången? På söndag firar BSB 15 år tillsammans och nu hör vi ju till den äldre skaran av fans som varit med i alla år. Det är faktiskt riktigt roligt och det har ju blivit lite av en tradition när vi alla ses i Stockholm. Tyvärr så ville inte Nick ha mig den här gången heller, jag förstår inte vad hans problem är???
;-)

Ska lägga mig och se några avsnitt Entourage nu, mina ögon faller ihop så det blir nog svårt. Studera.nu har flyttat fram sista ansökningsdag vilket passade mig bra. Tar inga fler beslut idag inte. Godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Taaaack gumman för en superkul kväll! Hörde att boysen visst är kvar till imorgon! Tänk om detta varit för 5år sen, då hade jag varit ute o jagat nu! *Asg* Tack gode gud att man blivit vuxen ;) Måste ses snart igen, därmed basta!! :) puss

Anonym sa...

Wunderbart var det säger jag bara.
Och du babes, jag fattar fortfarande inte varflr Nick inte vill ha dig. Och min A.J, I want this man ;)

Vi får planera bättre till Maj nu :) Puss