tisdag 1 april 2008

April, april!

Jag lurade dig lite där va, Frida? =) HA HA HA! Älskar att lura folk och hade nästan hoppats på att bli lurad själv men ingenting hittills...?!?! Förstod att du skulle ringa upp och vara upprörd, Frida. Blev hur som helst SÅ glad av att prata med dig, som vanligt. Det är helt sjukt, det känns verkligen som att jag fortfarande ska tillbaka till er väldigt snart, som att jag bara är på Ralph's eller nåt. Jag tänker på er så ofta och garvar när jag läser bloggen om era tokiga upptåg. Hade kunnat ge mycket för att få se både Ginos min när sakerna satt i taket och sen ditt utbrott i helgen. Haha. Hoppas ni sköter er bara, Kalle du får ta väl hand om dina tjejer. Annars kommer jag och läxar upp dig ska du se! På skånska! =) Så, hoppas ni såg "100 Höjdare" igår, jag missade det men David upplyste mig om att det handlade om ett mycket...annorlunda par i Marina Del Rey. Jag måste se det snarast!!!!! Förresten så hade David och Carl skickat ett vykort till Familjen 456 från Rio. Ingen som sett till det? Dom hälsar så gott i allafall! Jag har ont i luftrören och är orolig att jag ska bli sjuk. Går inte. Får inte. Vill inte. Dricker grönt te i samma mängder som Gino och försöker att inte prata så mycket. Vi hade tekniska problem hela dagen på jobbet så det blev inte mycket gjort där inte. Men så kan det vara och jag slapp ju slita ut rösten. Jag hoppas jag inte blir sämre nu så jag måste sjukskriva mig.... Nu ska jag ta en kort och lugn promenad med Jennie, som jag inte sett på 1,5år. Hon som kom och hälsade på mig och Frida i LA sommaren 2006 och som vi hälsade på i San Fran sen.

Inga kommentarer: