torsdag 24 april 2008

Om exakt 3 månader...

...fyller jag 25 år! Om jag tänker på det känns det väldigt overkligt. 25 är ju där jag vill stanna. Helt perfekt. Äldre än så behöver jag inte bli än på ett tag, tack. Jag har så mycket jag vill hinna med och om jag någon gång ska bli vuxen måste tiden gå lite långsammare annars är jag ju snart 30. =) Hur som helst så ska jag fira min 25-års dag med en stor fest den 26 juli och planeringen är i full gång. Hoppas bara att inte alla mina vänner är på semester just då för jag vill ju samla så många som möjligt, det är själva poängen med festen! Idag har jag jobbat med huvudvärk och jag blev irriterad för jag fattade inte var den kom ifrån. Mitt team blev bjudna på lunch på Santorini som ligger nere vid ån och uteserveringen kokade nästan i solen, helt underbart var det att sitta där och käka. Men huvudvärken ville inte försvinna. Så klockan 1630 var jag snabb att logga ut och gå ut igen, på stan och möta upp Lotta. Vi väntade in att klockan skulle bli sex så vi kunde gå till Orvar's (Norrlands Nation) och äta lite mat. Även där satt vi ute och det är helt otroligt att det går att sitta ute i skuggan i Sverige i april liksom. Haha, jag frös inte ens! Vi åt en god grekisk hamburgare och pratade om det ena och det andra och konstaterade att vi inte är några nationsmänniskor egentligen. Vi passade inte in där om man säger så. Trevligt hade vi ju i allafall, flamsfiorna.... Sen cyklade jag hem, bytte om och körde ett snabbt gympass. Det gick väl okej men jag känner mig fortfarande svag och opeppad på gymmet. Ska på en PT instruktion på måndag och det ser jag fram emot, inspiration tack!! Imorgon är det fredag och vi ska ha After Work (igen) i loungen på jobbet med korv och öl. Det blir säkert kul och sen tänker jag dra med mig David, Jocke, Hanna och nån mer till Lotta för en förfest och senare även utgång. Chris har suttit hemma eller gått hem tidigt tre senaste helgerna så nu måste jag nog ut och visa mig lite, haha. Fast egentligen gör jag det mest för att vända dygnet rätt eftersom jag ska jobba natt på söndag! 17 grader var det idag - snälla låt det fortsätta med SOL till Valborg!!!!!!!

Inga kommentarer: