fredag 8 augusti 2008

08-08-08, I do!

Idag är det säkert många som gifter sig, förlovar sig eller på något annat sätt förevigar datumet.
Det är ju smidigt att ha dagens datum som personnummer och jag har ju många kompisar som får barn nu så vem vet, kanske nån av er prickar in idag?! =)
Jag ska inte gifta mig idag och jag ska heller inte fira 08 eller dvs. Stockholms riktnummer!!
Det är stor fest på Stureplan ikväll så jag har skickat dit några på spaning och ni får rapportera till mig hur det är sen. Jag hoppas ni har kul och slipper få regn på er, hellre skumpa va!? ;-)
Jag tog en liten joggingtur - chock! - i eftermiddag i allafall. Med betoning på jogging. En pensionär med rullator hade lätt hunnit ifatt mig men vad gör det, fläsket tog sig framåt i allafall. Skönt var det och solen kom också fram och värmde mig till svett. =)
Nu hoppas jag på att få bli helt frisk så jag orkar träna och bli gamla vanliga Chris igen.
Pratade med min mamma igår när jag var ute med Billy och det samtalet gav mig nog lite extra energi. Puss och tack, mamma.. du är så bra som orkar med din förvirrade dotter!

Inga kommentarer: