onsdag 20 augusti 2008

Kan man hyra ett skåp på centralen, tro?

Nu är det packa väskan som gäller för femhundrasjuttioelfte gången på några veckor. Jag hatar att det är samma storlek på packning oavsett om man är borta tre eller sju dagar. TRE dagar och jag behöver ändå släpa med en massa. Okej, vindunken måste jag ju inte ha med men man blir ju kanske törstig? =) Jag kanske borde skaffa ett permanent skåp på Tcentralen där jag kan ha mina saker medans jag drar runt på stan och hälsar på och promenerar, hehe. Eller så blir det Fia som får ha en väska extra ståendes nu i höst... Jag har ju ett mindre Systembolag här hemma nu sen Fia kom ner med det som blev över på festen. Kan ju alltid vara bra att ha partyt förberett hemma, men jag har ju inte överdrivet med plats så det är lite trångt. Men det ska nog inte bli några som helst problem att langa ut dricka till mina singelvänner, jag vet ju vad de sysslar med varje helg, så =) anyone up for a drink? Nu har jag jobbat sex dagar i rad och på grund av oförutsedda omständigheter känns det extra skönt med tre dagars helg nu. Imorgon ska jag träffa min kära Frida som åker hem till L.A. på fredag. Ännu en person jag avundas just nu alltså.... När det är såhär grått och molnigt här hemma vill jag bara ta första bästa plan över pölen! Jag tänker på förra året när jag kom dit igen efter en sommar i Sverige.. Det var så varmt och jag, Frida och Katta möblerade vår lägenhet och hade inflyttningsfest! *sakna* Tittade på en massa kort och filmer igår från den terminen och jag måste bara göra nåt kul av allt jag har därifrån. Till exempel den förfesten när vi skulle lära Katta att rapa! Hahaha.. Nej, nu ska jag ta en promenad med Malin, min granne som även var min kollega för något år sedan. SÅ kul att hon flyttat in här så vi kan ut och gå samtidigt som vi beklagar oss lite men förhoppningsvis vänder det snart =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hör av dig någon dag du är och surrar i huvudstaden så tar vi en fika eller så :) Kramar