söndag 10 augusti 2008

Schönt, tjejer!

Kollar på OS basket hemma hos Jossan. Vaknade för ett tag sen och blev tvungen att väcka de andra efter en stund för jag var så uttråkad. Sorry girls. Vi hade en schön kväll igår med mat, paj och lite vin. Mycket prat, kramkalas och massage. Sara masserade min onda nacke med olivolja en låååång stund och det kändes så lyxigt. Mera mera! Nu är hon strax på väg tillbaka till USA, jag hoppas din resa går bra vännen och att du får sova ut innan du landar i Änglarnas Stad. När vi ses igen är det 2009 och ett helt år har gått. Snyft. Behöver jag nämna att jag gärna skulle byta med dig? =) Vi fick även några skrattanfall igår. Jossan och Josse har tydligt gått igenom viss förändring av sitt språk sedan de var på Stueplan i fredags, haha. Det kastas pengar och skriks: Hyrbil! hej vilt och vi bara garvar åt att vi är rätt usla på att spela överklass. Vi vet inte ens hur man uttalar ö och vi är helt enkelt för snåla för att kasta pengar på någon annan än oss själva. Vad beror det på, tro? Fick mig även ett långt skratt när Jossan skulle försöka regla fönstret i rummet där jag sov. Hon började använda en sop, men kunde inte riktigt fatta hur man reglade.. vad ska sopen sitta fast i liksom? Sen tog hon istället några handdukar och satte fast och det funkade bra. Snyggt jobbat, det skulle väl krävas en brunett till det där...=) Solen skiner ute och jag ska strax åka till nästa mysplats. Ska bara krama lite till på mina fina vänner som snart lämnar mig och My igen... Schönt det. =) Klockan 16:15 spelar USA - KINA basketmatch mot varann. Detta får INTE missas!!!!! - Mmm, mmm, mmmm...mmmmm..mmm.mmmmmm (Chris flyttar in) HAHA!

3 kommentarer:

Josie1 sa...

Schööön weekend lixom, fett med najs.

jag säger bara hyyyyrbiiil

Anonym sa...

Tjabba Chris!

Vi får se hur det blir med ett eget bloggande, jag var på väg en gång men det blev inte så mycket av det. Kul i alla fall att du gillade att läsa mitt inlägg, det kanske kommer fler!

Jag visste inte heller att du hade en blogg men nu vet jag det och ska se till att besöka den då och då.

Du får ha det så bra och så hörs vi!

Stora kramar, PL&B

Josefin sa...

Hahahahaha. Sccchuuuukt roligt.

Men fasen alltså, det där med uttalet är inte det enklaste. Måste hänga lite mer på Sturis. (=Stureplan)

Hoppas vi hinner ses i Uppsala! Tack för i helgen, var så j-a schööönt :)

TJA TJA TJA HEJ HEJ.