onsdag 13 augusti 2008

27 Dresses

Jag och Josse har haft myskväll med film nu på natten =) Det är så skönt med sällskap och tre dagars ledigt nu. Lyx! Vi såg "27 dresses" och den var ganska bra, svenska Malin Åkerman är ju så söt och en duktig skådis och en snygg blondin måste jag säga. Credd till henne minsann! Annars har jag försökt fixa lite på mitt rum ikväll och det går sakta men säkert framåt. Såg en massa fint på IKEA idag som jag skulle vilja ha sen när jag bor större. *Längtar* Det pågår en stor övertalningskampanj från flera håll att jag ska planera en flytt till huvudstaden, men det får vi allt se. Först ska en höst tillbringas i Uppsala och den ska bli så mycket bättre än våren! No more tears!!! Imorgon kommer förhoppningsvis Jossan till stan för en fika, sen blir det mera mys på kvällen och jag ska försöka vila ända tills jag ska jobba igen på fredag morgon. Förresten, den här förlossningsberättelsen, skriven av pappa Pontus, MÅSTE ni bara läsa...scrolla ner två inlägg så hittar ni den + några otroligt vackra bilder på en nykläckt tjej! Malin, min Sundsvallsvän, ska ha barn vilken dag som helst så det är många nya liv som börjar nu, underbart! Godnatt!

Inga kommentarer: