torsdag 28 augusti 2008

Ragga loss!

Var på två ragga klasser ikväll för det var Öppet Hus på Danscenter. Väldigt roligt att äntligen få dansa och ta lite koreografi - det var alldeles för länge sen! Att jag sen känner mig stel, svag, osmidig och allmänt taktlös är ju en annan femma. Men skönt att släppa loss var det och musiken är ju SÅ grym! Skulle kunna stå framför spegeln i evigheter. INTRO vi måste ju bara dansa när vi alla är samlade igen, fula oss som vi alltid gjorde ;-) Hela min kropp gör lite ont nu och min svank och nacke kommer få jobba hårt imorrn...aj aj! Nu blir det sova när "Cocktail" är slut på 5an. Fortfarande en favvofilm, dock med Tompa när han var fräsch! Imorgon är det FREDAG och jag slutar kl.12:45 och har hela helgen ledigt. Det är nåt jag glädjs åt =)

1 kommentar:

My sa...

Jag har ONT i ryggen idag, haha. Gick ju ändå bara på en klass. Nu blir det till att börja strecha ordentligt så man slipper känna sig så stel =)