tisdag 5 augusti 2008

Uff!

Vaknade precis. Har inte sovit bra alls, det beor nog mest på min nacke som gör ONT och det sprider sig upp i huvudet. Undra om jag ska boka massage och om det hjälper? Jag har även lite ont i halsen för det har dragit kallt från fönstret inatt. 12 grader och regn var det när jag somnade - är sommaren redan över? Idag ska jag fixa mera i mitt rum och hade tänkt ta en sväng till IKEA med Josse som just nu ligger i My's rum och sover lite granna. Jag var hos Lotta igår efter jobbet och vi satt och pratade inredning, gud vad jag önskar jag bodde större och kunde greja och fixa lite mer. Det finns ju så mycket man kan göra, billigt, bara man har mer plats. Men jag ska göra det bästa av det jag har och en tavla på väggen skulle sitta fint här inne. Inatt när jag var vaken för att ställa om dygnet så kollade jag bland annat på en massa bilder som jag har och som jag blir så glad av. Bilder är så fina minnen tycker jag och speciellt sommarbilder när det är kallt! Men jag har faktiskt längtat till vintern nu senaste dagarna, det har jag aldrig gjort förrut tror jag. I allafall inte såhär tidigt men nu längtar jag efter fjällen, i år måste jag ta mig dit flera gånger. Jag vill åka till stugan som Curt och Marja har byggt i Borgafjäll bland annat. Åka bräda, bada bastu och åka lite skoter!
Nu blir det frukost med Josse...mysigt!

Inga kommentarer: