onsdag 20 augusti 2008

Regnig start

Vaknade av regn mot fönstret nu...trist. Har fått börja se över mina planer igen nu när det eventuellt inte riktigt blir som jag tänkt i höst. Har lite lätt panik över läget just nu, kan inte sova utan tänker på det hela tiden :-( Men allt löser sig och som Kalle säger: "Hur det än blir så blir det jävligt bra" Man måste tro på det. Jag gör det, oftast. :-) Hoppas resan över pölen har gått bra, tjejer. Drog ni in till Hollywood direkt och dansade av er eller blev det sängen direkt? Det är tomt här hemma utan dig, Josse, men nu ser jag fram emot att läsa om allt roligt ni gör hela hösten. In lovely California! Näe, dags för en kaffe och på med lite uppiggande musik!

1 kommentar:

Josie1 sa...

ALlt gick jättebra och vi ska äntligen få sova på riktigt nu, tror att jossan sover redan. Tack för att jag fått vara hos dig det har varit supermysigt.

Hoppas allt löser sig vännen. Vi hörs over the internet. PUSSS