måndag 25 augusti 2008

Måndagsbarn

Lyssnar på webradio och konstaterar att jag måste bestämma mig för vilken stereo jag ska köpa nu. Här ska det låta mera! :-) Måste kunna poppa här hemma såklart, saknar att göra det! Är snart på väg till jobbet igen, undra om Malins lilla bebis vill komma ut idag tro? Nu tycker jag den har väntat klart, världen är ju redo för dig =) *håller tummarna* Idag ska min bror opereras så jag ska hålla en tumme för honom också, det kommer att gå så bra och jag om någon kommer ju förstå smärtan sen eftersom jag gjorde samma sak för ett år sedan. han hade laddat upp med musik, ett märkt rum och värktabletter så det sak nog gå bra. Det som gör ondast är att droppa i vätska i ögonen tre ggr/dag i början. Det är alltså en laseroperation han ska göra, för att stråla bort synfelet. Det finns två varianter man kan göra och vi tuffingar gör det smärtsamma av dom, bara för att vara lite tuffa! (...eller kanske för att våra hornhinnor är för tunna för att göra den enklare varianten...) Say bye bye to contacts and glasses, brother! =) Nu är det Usher's nya på radion...bra låt!

Inga kommentarer: